2018-06-20 13:23Pressmeddelande

Vårt Nyhetsrum är live!

Du vill inte missa allt som händer hos oss inom lösningar för behovsstyrd ventilation, belysning och solavskärmning och vi vill såklart berätta om det! Därför har vi på Lindinvent lanserat vårt Nyhetsrum. Nu kan du gå in och följa oss för att alltid hålla dig uppdaterad om det senaste inom digitala fastigheter men även se var du kan träffa oss i höst på de event vi kommer att närvara på.

Vi valde att använda oss av MyNewsdesk, en modern digital PR lösning som gör att vi enkelt kan engagera oss med omvärlden dvs följare, kunder, bloggare och andra relevanta publikgrupper genom nyheter, pressreleaser eller blogginlägg.

Följ med oss på vår spännande resa framåt!