2018-09-03 06:24Pressmeddelande

Trådlös, batterilös belysningsstyrning visualiserad på webben - Lindinvent visar upp nyheter på Nordic Property Expo!

Den 11-12 september är Lindinvent på Nordic Property Expo på Svenska Mässan i Göteborg . Med oss i montern har vi en del nyheter. Dessutom har vi en presentation på Förvaltningsscenen som är väl värd att lyssna på! Andreas Backland, KAM på Lindinvent, kommer att prata om styrning av inneklimat och belysning digitalt på webben. Andreas säger:

"Idag är digitaliseringen av fastigheter ”innebegreppet”. Hur löser man detta utan att skapa tekniska komplicerade julgranar som endast IT-experter kan förstå? Hur skapar du nytta för hyresgästen och underlättar för driftsteknikerna i en värld av IOT-plattformar, API och jakt på ökad lokaleffektivitet?"

Detta kommer Andreas sprida ljus över på Förvaltningsscenen kl 14:20 den 12/9.

Förutom våra uppvärmda skrivbordsunderlägg, en perfekt investering inför hösten, kommer vi även i montern att visa just våra nya lösningar för belysningsstyrning med DALI där vi realiserar belysningsstyrning enklare, smartare och billigare än vad som tidigare varit möjligt. Med vår DALI-master som kommunicerar med vårt webbgränssnitt LINDINSPECT kan all belysning visualiseras och konfigureras i webbläsaren. Snabbt, enkelt och är intuitivt.

Vi kommer även att berätta om vårt nya konfigureringsverktyg för belysningsregler som med stöd för dagsljuskompensering, scener och tidkanaler etc, dessutom skapar enkla regler för vilka strömbrytare/sensorer som skall styra vilka armaturer och hur.

Det är alltså all ide att komma till oss i Göteborg och se vad som händer hos oss och hur vi skapar behovsstyrda lösningar för ventilation, belysning och solavskärmning. Din gratis biljett hittar du i länken nedan!