2018-04-16 13:20Pressmeddelande

Positiv respons på årets upplaga av Nordbygg

I april var det åter dax för Nordbygg i Göteborg och Lindinvent var givetvis på plats i en 36 kvm stor monter, produkter på display samt med demonstration av vårt webgränssnitt.

Med oss på Nordbygg hade vi nya produkter för bland annat styrning av belysning med DALI och solavskärmning. Detta bidrog till att vi hade en väldigt lyckad mässa då intresset var stort. Många av våra befintliga kunder såg direkt möjligheter till förenkling och förståelse av belysning, bokningar, solavskärmning mm.

Dessutom hade vi med oss vårt uppvärmda skrivbordsunderlägg och det var väldigt många som tyckte att denna produkt var årets behållning på mässan.

Vi ser med spänning fram emot vår fortsatta resa och tackar alla som besökte oss i montern!